22 oktober 2007

Ja jädrans......

.......ibland blir man inte riktigt klok på detta. Helgen var ju menad att tillbtingas i Karlstad, med god mat o dryck och annat kul runt omkring, men eftersom mamma blev sjuk så stog vi utan barnvakt. Vi bestämde oss för att fira här hemma på hemmaplan istället och det har inneburit en hel del "unna" sig, då det varit både femårig bröllopsdag och min egna födelsedag.
Vågar inte lista upp allt man har tryckt i sig här, men det har varit aldelles för goa saker o aldelles för mycket. Av denna anledning räknade jag med ytterligare ett plus denna veckan, eftersom "synderna" var mycket större än de som var förra helgen.
Döm av min förvåning när vågen visar på ett minus på 0,5 kg!?!?!?! Fattar ingenting. :)
Nu är det iaf tillbaka i gammal go vk style för att beta av x antal kg innan julhysterin tar över. :)

/hedde

1 kommentar:

lostinheapspace sa...

Grattis!

Jag har märkt lite detsamma, dock brukar det dock märkas vid nästa vägning istället.

Just nu står jag i stort sett still själv och det kommer nog att blir lite "unna" i helgen då jag skall på konferens så jag sitter i samma sits som dig snart. :)

Det är dock bara att hålla sig i skinnet under resten av veckan så jag inte lägger på mig för mycket.